SKONČIL REKORDNÍ VIII. ROČNÍK

Nejčastější dotazy

Kde najdete rezervační kód?

Při návštěvě restaurace je třeba se prokázat rezervačním kódem. Z důvodu bezpečnosti je NEZASÍLÁME e-mailem, ale každý uživatel je najde u zaplacených rezervací ve svém uživatelském účtu v příslušné záložce (rezervace ochutnávek nebo Mňam Zážitků).
Kde naleznete rezervační kód

Jak změnit termín degustace?

Termín zakoupené rezervace je možno změnit v rámci té samé restaurace nejpozději do 3 dnů před objednaným termínem. Druh ochutnávky lze vyměnit za jinou pouze v té samé hodnotě u stejné restaurace. To lze provést u zaplacených rezervací ve svém uživatelském účtu v záložce REZERVACE OCHUTNÁVEK. U dané rezervace stačí stisknout odkaz "Změnit" – otevře se okno, kde se dá změnit termín a případně i ochutnávka. Změnu nezapomeňte uložit. V případě, že jiný termín není v nabídce, tak již najsou žádná volná místa pro daný počet osob.
Kde změnit termín rezervace

Mohu změnit restauraci?

NE. U zakoupené rezervace je možno změnit pouze termín, ale v rámci té samé restaurace.
 
 

Jak získat dárkový poukaz?

  • Dárkové poukazy na tříchodovou degustaci se objednávají bez rezervace na konkrétní termín a restauraci. (Tu si vytvoří obdarovaný a číslo dárkového poukazu použije při platbě své objednávky. Tím se vytvoří rezervační kód, který použije při návštěvě restaurace.)
  • Dárkový poukaz na tříchodovou degustaci si po zaplacení můžete stáhnout ve formátu PDF a vytisknout ze svého uživatelského účtu.
    Kde si stáhnu dárkové poukazy
  • Dárkové poukazy s vybraným termínem MňamZážitku si po zaplacení můžete stáhnout ve formátu PDF a vytisknout ze svého uživatelského účtu z příslušné záložky.
    Kde si stáhnu dárkové poukazy od konkrétní rezervace
  • Poukazy můžete zakoupit zde.
 

Jak uplatnit dárkový poukaz na tříchodovou degustaci?

Po přihlášení, případně registraci, si vyberte restauraci, zvolte počet osob, datum a čas, zatrhněte tříchodovou degustaci a v kroku „Platba“ zvolte možnost „použít Dárkový poukaz“. Do zobrazeného rámečku zadejte číslo poukazu/-ů a pokračujte v krocích pro dokončení objednávky.  
Při platbě objednávky vložte kód z poukazu

Nereaguje tlačítko „Přihlásit“?

Je možné, že nereaguje tlačítko „Přihlásit“. Důvodem může být použití zastaralého prohlížeče nebo jeho nastavením. Doporučujeme instalaci posledních verzí prohlížeče, případně můžete zkusit přihlášení z jiného počítače. 
 
 

Nefunguje jméno a heslo pro přihlášení?

V případě, že se nemůžete přihlásit po právě vytvořené registraci, je nejčastějším důvodem její nedokončení. Po odeslání registračního formuláře je vám zaslán e-mail, ve kterém je třeba kliknout na potvrzující odkaz. Tím se ověří funkčnost udané adresy a registrace se dokončí.
V případě zapomenutého hesla klikněte na „zapomněli jste heslo?“, zadejte mail použitý při registraci a opište kontrolní kód z obrázku. Automaticky vám bude zasláno nové heslo, které si pak ve svém profilu můžete změnit. Heslo doporučujeme opsat, při kopírování ho můžete zkopírovat i s některými dalšími znaky (mezera, konec řádku), což počítač vyhodnotí jako jiné heslo.
 
 

Chybí vám objednávka?

V případě, že ve svém uživatelském účtu nevidíte objednávku, ale v rezervacích jsou požadované položky, nebyla objednávka správně dokončena. Po přihlášení klikněte zde nebo v záložce „Objednávky“ na ikonu „košík“ a pak na „Platba“ pro její dokončení.
Pro dokončení objednávky klikněte na modrý košík

Nedostal jste dárkové poukazy?

Dárkové poukazy v elektronické podobě nezasíláme. Vytisknout si je můžete ze svého uživatelského účtu z příslušné záložky po kliknutí na „PDF“.
Kde si stáhnu dárkové poukazy
Kde si stáhnu dárkové poukazy od konkrétní rezervace

V restauraci jsou volná místa a při výběru se nezobrazí žádný termín?

Pokud Vám systém nenabízí žádné datum, ale v tabulce vidíte ještě volná místa, tak se bohužel jedná o místa pro 1 osobu v různé dny a časy. Případně pro menší skupinu osob než je váš požadavek.
 
 

Jak uhradit objednávku?

Pokud neplatíte on-line platební kartou, naleznete podklady pro platbu převodem ve svém uživatelském účtu v záložce „Objednávky“. U každé z nich je vpravo tlačítko „Detail“, kde naleznete variabilní symbol, číslo účtu a další údaje. 
V případě, že ve svém uživatelském účtu nevidíte objednávku, ale v rezervacích jsou požadované položky, nebyla objednávka správně dokončena. Po přihlášení klikněte zde nebo v záložce „Objednávky“ na ikonu „košík“ a pak na „Platba“ pro její dokončení.
Platební údaje naleznete v Detailu platby
Pro dokončení objednávky klikněte na modrý košík

Kolik času mám na svoji degustaci ve festivalové restauraci?

Na degustaci v jedné restauraci je vymezeno 90 min. Pokud si budete přát objednat např. kávu nebo sklenku vína navíc a překročili byste tímto stanovený čas, ujistěte se prosím u číšníka, zda můžete ještě v klidu posedět.
 
 

Kde najdu DAŇOVÝ DOKLAD?

Zjednodušený daňový doklad na objednávky do 10.000,- Kč najdete PO ZAPLACENÍ ve svém uživatelském účtu v záložce "OBJEDNÁVKY" v posledním sloupci, do formuláře můžete zadat potřebné fakturační údaje.
Pro objednávky nad 10.000,- Kč vám vystavíme fakturu - napište nám fakturační údaje a číslo objednávky na klara@grand-restaurant.cz nebo info@grandrestaurantfestival.cz


 
Kdo umí víno pít – umí milovat.
George Sandová
Top
English