Nejčastější dotazy

Máte problém či si nevíte rady? Zde naleznete pomoc:
 
 

 

Nelze vytvořit rezervaci


Pokud vám nejde vytvořit rezervace, nejčastěji je problém se soubory v cache vašeho prohlížeče. Doporučujeme proto cache i cookies vymazat a následně se znovu přihlásit (jak vymazat cache si přečtěte zde). Druhou možností je použít jiný prohlížeč, nebo to zkusit z jiného počítače. 

Problém může být i v případě používání zastaralého Internet Exploreru, který již není podporován ani jeho výrobcem a jehož používání je rizikové. Doporučujeme instalaci některého z alternativních prohlížečů (zdarma):

Firefox  Firefox Chrome  Chrome Opera  Opera 

 
  

Kde najdete rezervační kód?


Při návštěvě restaurace je třeba se prokázat rezervačním kódem. Z důvodu bezpečnosti je NEZASÍLÁME e-mailem, ale každý uživatel je najde u zaplacených rezervací ve svém uživatelském účtu po rozkliknutí příslušné záložky (rezervace ochutnávek nebo Mňam Zážitků).
 
Rezervační kód
 

 

Jak změnit termín degustace?


Termín zakoupené rezervace je možno změnit v rámci té samé restaurace nejpozději do 3 dnů před objednaným termínem.
Druh ochutnávky lze vyměnit za jinou pouze v té samé hodnotě u stejné restaurace. To lze provést u zaplacených rezervací ve svém uživatelském účtu v záložce REZERVACE OCHUTNÁVEK. U dané rezervace stačí stisknout odkaz "Změnit" – otevře se okno, kde se dá změnit termín a případně i ochutnávka. Změnu nezapomeňte uložit. V případě, že jiný termín není v nabídce, tak již najsou žádná volná místa pro daný počet osob.
 
Změna termínu 1 Změna termínu 2
 

 

Mohu změnit restauraci?


NE. U zakoupené rezervace je možno změnit pouze termín, ale v rámci té samé restaurace.
 

 

Jak získat Dárkový poukaz na tříchodovou degustaci?


  • Dárkové poukazy na tříchodovou degustaci v ceně 600 Kč se objednávají bez rezervace na konkrétní termín a restauraci. (Tu si vytvoří obdarovaný a číslo Dárkového poukazu použije při platbě své objednávky. Tím se vytvoří rezervační kód, který použije při návštěvě restaurace.)
  • Dárkový poukaz na tříchodovou degustaci si po zaplacení stáhnete ve formátu PDF a vytisknete ze svého Uživatelského účtu - klikněte na lištu DÁRKOVÉ POUKAZY NA TŘÍCHODOVOU DEGUSTACI, pod pod ní najdete seznam poukazů, čísla poukazů jsou na řádku vlevo, vpravo odkaz PDF ke stažení.
  • Volné Dárkové poukazy bez rezervace můžete zakoupit zde.
     
    Dárkové poukazy - volné
     

 

Jak získat poukaz na konkrétní rezervaci?


  • Dárkové poukazy s vybraným termínem Rezervace či MňamZážitku si po vytvoření rezervace a zaplacení můžete stáhnout ve formátu PDF a vytisknout ze svého Uživatelského účtu z příslušné záložky, nejčastěji pod REZERVACE OCHUTNÁVEK, kde je na řádku vpravo odkaz ke stažení PDF.
     
    Dárkové poukazy - na rezervaci
     
 
 

Jak uplatnit Dárkový poukaz na tříchodovou degustaci?


Po přihlášení, případně registraci, si vyberte restauraci, zvolte počet osob, datum a čas, potvrďte tříchodovou degustaci a Souhlas s obchodními podmínkami, klikněte na Rezervovat a dále na Přejít k platbě. V 1 kroku platby máte možnost použít Dárkový poukaz. Do zobrazeného rámečku zadejte číslo poukazu/-ů, odešlete kliknutím na Pokračovat dole vpravo a pokračujte v krocích pro dokončení objednávky. Vaše rezrervační kódy pak najdete v Uživatelském účtu - klikněte na lištu REZERVACE OCHUTNÁVEK, pod pod ní najdete seznam rezervací, rezervační kódy jsou na řádku rezervace vlevo.
 
Uplatnění dárkového poukazu
 

  

Nereaguje tlačítko „Přihlásit“?


Je možné, že nereaguje tlačítko „Přihlásit“. Důvodem může být použití zastaralého prohlížeče nebo jeho nastavením. Doporučujeme instalaci posledních verzí prohlížeče, případně můžete zkusit přihlášení z jiného prohlížeče či počítače.
 
Pomoci může i vymazání "cache" prohlížeče.
 
 

Nefunguje jméno a heslo pro přihlášení?


V případě, že se nemůžete přihlásit po právě vytvořené registraci, je nejčastějším důvodem její nedokončení. Po odeslání registračního formuláře je vám zaslán e-mail, ve kterém je třeba kliknout na potvrzující odkaz. Tím se ověří funkčnost udané adresy a registrace se dokončí.
 
V případě zapomenutého hesla klikněte na „zapomněli jste heslo?“, zadejte mail použitý při registraci a opište kontrolní kód z obrázku. Automaticky vám bude zasláno nové heslo, které si pak ve svém profilu můžete změnit. Heslo doporučujeme opsat, při kopírování ho můžete zkopírovat i s některými dalšími znaky (mezera, konec řádku), což počítač vyhodnotí jako jiné heslo.
 
Zaslání nového hesla
 

 

Chybí vám objednávka?


V případě, že ve svém uživatelském účtu nevidíte objednávku, ale v rezervacích jsou požadované položky, nebyla objednávka správně dokončena. Po přihlášení klikněte zde nebo v záložce „Objednávky“ na ikonu „košík“ a pak na „Platba“ pro její dokončení.
 
Chybějící objednávka, košík
 

 

Nedostal jste dárkové poukazy?


Dárkové poukazy v elektronické podobě nezasíláme. Můžete si je stáhnout a vytisknout ze svého Uživatelského účtu z příslušné záložky po kliknutí na „PDF“.

Dárkové poukazy na tříchodovou degustaci za 600,- Kč:
 
Dárkové poukazy - volné 

Dárkové poukazy pro konkrétni zaplacenou rezervaci do restaurace:
 

 

V restauraci jsou volná místa a při výběru se nezobrazí žádný termín?


Pokud Vám systém nenabízí žádné datum, ale v tabulce vidíte ještě volná místa, tak se bohužel jedná o místa pro 1 osobu v různé dny a časy. Případně pro menší skupinu osob než je váš požadavek.
 
  

Jak uhradit objednávku?


Pokud neplatíte on-line platební kartou, naleznete podklady pro platbu převodem ve svém uživatelském účtu v záložce „Objednávky“. U každé z nich je vpravo tlačítko „Detail“, kde naleznete variabilní symbol, číslo účtu a další údaje. 
V případě, že ve svém uživatelském účtu nevidíte objednávku, ale v rezervacích jsou požadované položky, nebyla objednávka správně dokončena. Po přihlášení klikněte zde nebo v záložce „Objednávky“ na ikonu „košík“ a pak na „Platba“ pro její dokončení.
 
Úhrada objednávky Chybějící objednávka, košík
 

 

Kolik času mám na svoji degustaci ve festivalové restauraci?

Na degustaci v jedné restauraci je vymezeno 90 min. Pokud si budete přát objednat např. kávu nebo sklenku vína navíc a překročili byste tímto stanovený čas, ujistěte se prosím u číšníka, zda můžete ještě v klidu posedět.
 
  

Kde najdu DAŇOVÝ DOKLAD?


Zjednodušený daňový doklad na objednávky do 10.000,- Kč najdete PO ZAPLACENÍ ve svém uživatelském účtu v záložce "OBJEDNÁVKY" v posledním sloupci, do formuláře můžete zadat potřebné fakturační údaje.
Pro objednávky nad 10.000,- Kč vám vystavíme fakturu - napište nám fakturační údaje a číslo objednávky na maumau@grand-restaurant.cz nebo info@grandrestaurantfestival.cz
 
Daňový doklad
 



 
Apetit je hlad v luxusním vydání.
Anita Danielová
Top
English